اکبر احدی گفت: به دنبال تغییر زمان و مکان مسابقات جهانی بوکس فرصت مناسبی برایمان ایجاد نشد تا بتوانیم علاوه بر تمرینات درون اردویی به اردوهای برون مرزی فکر کنیم

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: برای اعلام فدراسیون جهانی زمان و مکان مسابقات جهانی بوکس از تایلند به ارمنستان تغییر کرد که به دنبال تغییر زمان این رقابت ها به 5 آذر فرصت مناسبی برایمان ایجاد نشد که علاوه بر تمرینات درون اردویی مشت زنانمان را به اردوهای برون مرزی و حتی تورنمنت اعزام کنیم.

وی در ادامه افزود: به همین منظور در نظر داریم طی روزهای اخیر با مسئولان اوکراینی برای خبرگزاری اردوی مشترک رایزنی ها را انجام دهیم تا با ملی پوشان اوکراینی به تمرین بپردازیم.

همچنین به طور قطع در تورنمنتی که 5 آبان ماه در همین کشور برگزار می شود شرکت خواهیم کرد تا ملی پوشان جوان و بی تجربه کشورمان با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی بوکس شوند.

احدی در خصوص عدم همکاری اشکی با کادر فنی تیم ملی جوانان اظهار داشت: علیرضا اشکی مربی بدنساز تیم ملی بزرگسالان از سوی بنده برای تمرین ملی پوشان دو وزن فوق سنگین دعوت شده بود که متأسفانه وی پس از حضور یک روز در اردو از ادامه همکاری ممانعت کرد.

وی در ادامه افزود: هدف من از حضور استکی؟؟ به تیم ملی تنها به عنوان مربی فنی در وزن 91+ کیلوگرم بود نه برای مربی بدنساز ما در تیممان یک مربی بدنساز داریم و احتیاجی به تمرینات بدنسازی وی نداشتیم./اس/

برچسب ها: بوکس ، احدی ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار