اتحاديه عرب در سالگرد وقوع جنايت صبرا و شتيلا بر حق فلسطيني ها در دفاع از حقوق مشروعشان تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الحيات، اتحاديه عرب در سالگرد وقوع جنايت صبرا و شتيلا بر حق مردم فلسطين در دفاع از حقوق مشروعشان تاکيد کرد و افزود: گروه هاي متجاوز و بيرحم هرچه قدر به يورش، محاصره، ترور و نسل کشي در فلسطين يا خارج از آن بپردازند، باز هم موفق نخواهند شد خواسته ها و حقوق ثابت و مسلم مردم فلسطين را پايمال کنند.

"محمد صبيح" معاون دبيرکل اتحاديه عرب در امور فلسطين و سرزمين هاي اشغالي کشورهاي عربي در سي امين سالگرد وقوع اين جنايت توسط اسرائيل در اردوگاه هاي صبرا و شتيلا متعلق به پناهندگان فلسطيني در لبنان گفت اين جنايت از وحشيانه ترين جنايت هاي تاريخ برضد کودکان، زنان، بيماران و افراد سالمند است. اين جنايت بايد بررسي و پيگيري شود تا عوامل آن مجازات شوند. نقشه اين جنايت توسط اسرائيلي ها و به رهبري آريل شارون طراحي و در حالي اجرا شد که اسرائيلي ها از دور شاهد ريخته شدن خون مردم فلسطين بودند. اين جنايت در حافظه انسان هاي شريف دنيا و نيز ملت هاي عرب باقي خواهد ماند.

صبيح افزود با فرا رسيدن سالگرد اين جنايت، پرونده حمله اسرائيل به لبنان، اشغال اين کشور و جنايت هايي که در اين کشور مرتکب شد، گشوده مي شود. اين يکي از بدترين جنايت ها و نيز سياه ترين پرونده ها در طول تاريخ جنايت هاي اسرائيل است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار