دبیرستاد جشن های میلاد آستان قدس رضوی گفت: امسال بیش از هزار و 500 عنوان جشن در سراسر کشور اجرا می شود.

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فتح ا... درخشان درنشست هماهنگی خدام کاروان های رضوی، تصریح کرد: باید در گفتن کرامات دقت زیادی داشت در غیر این صورت نتیجه عکس از این موضوع خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: در بیان کرامات باید اصل امانت داری، موقعیت ومکان سنجی صورت بگیرد تا بتوان با بیان آن ها تأثیر مثبت وموثرخود را بر روی جامعه بگذارد.
درخشان افزود: باید به گونه ای این کرامات مطرح شود که مردم ضمن توسل به ائمه اطهار(ع) و به خصوص امام رضا(ع) از تلاش برای رسیدن به مقصود خود بازنمانده و تنها همه چیز را به معصومین و خداوند متعال واگذار نکرده و تلاش را اصل مهم در زندگی بدانند.
نماینده دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: کاروان های خدام بارگاه منور رضوی در تبیین این موضوع که کرامات الهی ازطریق گناه حاصل نمی شود، در جامعه نقش ویژه ای دارند که باید ازاین فرصت استفاده و در انتقال این مفاهیم دقت نمایند.
درخشان خاطرنشان کرد: خدام باید در بیان کرامات، سنجیده عمل کنند تا ابهامی بوجود نیاید، برای این منظور کتاب «ذره آفتاب» که کرامات گلچین شده از امام رضا(ع) تهیه شده که خدام با مراجعه به آن می توانند از این کرامات در سخنرانی های خود بهره لازم را ببرند.
یادآور می شود، پنجمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در 100 شهر از  22 استان و 14 شهر از 5 کشور از 28 شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

برچسب ها: دهه ، کرامت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.