رئيس كميسيون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، 26 شهريورماه، گفت: برگزاری «جشن‌های زير سايه خورشيد» با ورود به فضای مجازی می‌تواند مخاطب بيشتری را به خود جذب كند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید، دکتر عبدالرضا عزيزی بیان این مطلب افزود: برگزاری چنين جشن‌هايی به روز در فضای مجازی در ترويج فرهنگ رضوی می‌تواند نقش بسيار مهمی يفا كند.

وی با اشاره به اين كه برگزاری چنين جشن‌هايی در فضای فرهنگی كشور بسيار مؤثر است، ادامه داد: ما برای اينكه بخواهيم فرهنگی را در كشور گسترش دهيم، نياز به اطلاع‌رسانی دقيق‌تری داريم كه اجرای چنين برنامه‌هايی در اين راستان می‌تواند بسيار مؤثر و مفيد باشد.

عزيزی، با اشاره به برگزاری اين جشن‌ در ساير كشورها نيز ادامه داد: حضور خدام بارگاه منور رضوی در اين كشورها تفكر، اصول و فرهنگ شيعی را ترويج و باعث جذب جامعه تشنه غرب به سوی دين اسلام و فرهنگ ناب رضوی می‌شود.

وی در ادامه يادآور شد: با ارائه توليدات فرهنگی ـ مذهبی می‌توانيم دشمن را در جنگ نرم سركوب كرده و بهترين راه مقابله با آنها ترويج فرهنگ رضوی و شناساندن سيره ائمه معصومين(ع) در سراسر جهان است.

عزيزی به دانشجويان خارجی محصل در ايران اشاره و بيان كرد: آنها برای قبول كردن فرهنگ رضوی و سيره حضرت ثامن‌الحجج(ع)، آمادگی لازم را داشته و بهتر می‌توانند در راستای ترويج فرهنگ شيعی در سراسر جهان مبلّغ مؤثری باشند.

يادآور می‌شود، پنجمين دوره «جشن‌های مردمی و معنوی زير سايه خورشيد» در 100 شهر از 22 استان و 14 شهر از 5 كشور از 28 شهريورماه تا هفتم مهرماه سال جاری، به همت شبكه جوانان رضوی وابسته به مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستنان قدس رضوی برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: فضای ، مجازی ، جهانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.