سخنگوي فراکسيون زنان و خانواده مجلس، از ديدار اعضاي اين فراکسيون با رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس در روز سه‌شنبه (28 شهريور) و به منظور بررسي و رسيدگي مشکلات زنان و خانواده خبر داد.

 لاله افتخاري نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در  گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از اولين ديدار اعضاي فراکسيون زنان و خانواده با رياست مرکز پژوهش‌هاي مجلس در روز سه‌شنبه (28 شهريور) خبر داد و گفت: در اين نشست که با حضور کاظم جلالي، رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس برگزار خواهد شد، پيشنهادات اعضاي فراکسيون جهت رسيدگي به مسائل و مشکلات زنان طرح و بررسي مي‌شود.

وي در ادامه به ديگر برنامه‌هاي اين فراکسيون در هفته جاري اشاره کرد و افزود: چهارشنبه هفته جاري نيز اعضاي فراکسيون زنان و خانواده نشست مشترکي با مريم مجتهد‌زاده، مشاور رئيس جمهور و رئيس مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوري يا دکتر خزعلي، رئيس شوراي فرهنگي و اجتماعي زنان و خانواده، به منظور تعامل بيشتر و نيز تحقق و اجراي ماده 230 و 218 برنامه پنجم توسعه خواهند داشت.

سخنگوي فراکسيون زنان و خانواده مجلس همچنين از بازديد اعضاي فراکسيون زنان و خانواده از نمايشگاه توانمندي‌هاي زنان در بوستان گفتگو خبر داد.

وي درخاتمه عنوان كرد: اعضاي اين فراکسيون در آينده نزديك با مراجع و علما و همچنين رؤساي سه قوه و ديگر مسئولين کشوري ديدار خواهند داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فراکسیون ، زنان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار