تهيه كنندگان تلويزيوني به دليل حساسيت و ظرافت كار در صدا و سيما با بيشترين مسئوليت براي كاري قوي مواجهه هستند.

عليرضا سبط احمدي، تهيه كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تهيه كننده به عنوان سرپرست يك گروه و متولي كار مدير منابع اقتصادي و انساني با بيشترين مسئوليت و مشكلات رودرو است.
بخصوص در تلويزيون تهيه كنندگان به دليل حساسيت و ظرافت كار با بيشترين وظيفه و ارائه كار درست و قوي روبرو هستند.
سبط احمدي افزود: در اين مسير و مجرا بايد تهيه كننده به طور دائم به روز و هوشيار و درگير باشد و از عواملي كه در كار تاثيرگذارند باخبر و آگاه باشد.
وي يادآور شد: در مسير تهيه خيلي از فيلم ها تهيه كنندگان از سازمان صدا و سيما هزينه توليد زيادي را دريافت مي‌كنند ولي به مانند يك پيك موتوري عمل مي‌كنند به طوري كه فقط تهيه فيلم را انجام مي‌دهند و آن را بدون كيفيت و محتوا ارائه‌ مي‌دهند در حالي كه بايد ماهيت كار مشخص شود و به درستي به سرانجام رسانيد.
سبط احمدي افزود: تهيه كننده به عنوان مجري انديشه هاي فرهنگي نظام صدا و سيما است و بايد از پيرامون خود در رابطه با مسائل روز آگاهي داشته باشد.
وي در پاسخ به اينكه امروزه دستمزد عوامل كار و هنرپيشه ها با فزوني روبرو است، پاسخ داد: نرخ دستمزد بازيگران به دليل افزايش توليدات و محدوديت تعداد بازيگران خوب به تناسب نرخ تورم افزايش يافته ولي متاسفانه چون تعداد عوامل توليد از كثرت زيادي برخوردارند و حق انتخاب ما بالاست تغيير آنها تاثير بسزايي بر كار ندارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.