قائم مقام وزیر و مدیر کل راه وشهر سازی استان همدان گفت: هدف دولت از اجرای طرح های مهرماندگار ، ایجاد تعادل در خدمت ، توزیع عادلانه ثروت و توسعه در سطح کشور است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ میر جعفریان افزود: طرح های مهرماندگار ، طرح های مهم و محرک در سطح استان هستند که با دقت و سرعت در حال انجام اند و به ثمر نشستن آنها توسعه استان را در پی خواهد داشت .
وی ، هدف دولت از اجرای طرح های مهرماندگار را به پایان رساندن و سرعت بخشیدن به  طرح هایی عنوان کرد که در دولت های نهم ودهم آغاز شده است.
مدیر کل راه وشهر سازی استان با بیان اینکه طرح های مهم و زیرساختی استان جزء طرح های مهرماندگار قرار گرفته است افزود: 10 طرح راه و شهرسازی استان در قالب مهر ماندگار تعریف شده که تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهند رسید.
میرجعفریان خاطرنشان کرد: آزاد راه ساوه - همدان( کربلا) ، باند دوم بزرگراه همدان - سنندج ، 360 کیلومتر راه آهن و کنارگذر غربی از جمله طرح های مهر ماندگار وزارت راه و شهرسازی در استان همدان است.
وی گفت: بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز استان ، آسفالت راه های روستایی بالای 50 خانوار ، چهارخطه کبودرآهنگ - قیدار ، تکمیل تقاطع غیرهمسطح ازندریان و توسعه ناوگان شهری و روستایی از جمله طرح های مهر ماندگار این اداره کل است .
میرجعفریان افزود: طرح های مهرماندگار از لحاظ اعتبار مشکلی ندارند و از آنجا که این طرح هادر توسعه کشور نقش اساسی دارند، دولت اعتبار این طرح ها را تا به ثمر نشستن آنها تامین خواهد کرد./س
برچسب ها: مهر ماندگار ، طرح ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.