اين قصه از دوران خيلي قبل شروع شد ، دوراني كه شيطان بر زمين حدود كرد و...

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ شيطان از اجنه بود و قدرت و توانايي هاي خاصي داشت در حالي كه خداوند اين قدرت را ابتدا توسط روح خود به  آدمي عطا نمود و استعداد آن را در وجود كل انسانها قرار داد ولي كمتر كسي مثل پيامبران و امامان توانستند از اين قدرت ذاتي بهره مند شوند كه از جمله اين قدرت هاي خارق العاده غيب گويي و آشنايي با حقيقت جهان و غيره است.


حال كه شيطان خود را د ر مقايسه با انسان كوچك ديد و در همان وردي آن عاجز ،براي تقويت بخشيدن به دوستار خودش از ابزاري مانند سحر و جادور استفاده كرد كه اين نسخه ،‌همان نسخه ي بود كه در دستان پاك پيامبران و اولياي خدا وجود داشت.

روح ال... كريمي معاون پژوهشكده حوزه علميه ي عبدالعظيم در رابطه با علل گرايش مردم به اينگونه افراد براي حل مشكلات و دستيابي به قدرت آنان افزود: انسان به طور فطري گرايش به توانايي هاي خارق العاده دارد و اين فطر ت انسان اگر در اه مستقيم و ايماني پاي گذارد روحي بزرگ با تمام توانمندي ها مي گردد و در آخرت سعادتمند مي شود و اگر در راه باطلل قدم گذارد با اندك قدرت به دست‌آمده خود و اطرافيان و كساني كه به آنان رجوع lمي كنند را به نابودي كشانيده و در آخرت نيز با ذلت بسوي آتشي كهبراي پاك كردن آنان مهياست مي روند.

وی در رابطه اهمیت آگاهی به این دست از افراد که خود را رمال و غیب گو می شمارند افزود: امروزه جوانان و خانواده ها بیش از پیش باید نسبت به این گونه افراد و مراجعه آنان بپرهیزند زیرا این دسته از افراد در کمینند تا رجوع کنندگان به کام هم نوع خودشان بکشانند و گفتنی است که این سلاح همان طور که در آیه 102 سوره بقره به آن اشاره شده بنی اسرائیل و یا همان یهود بیشتر از این حربه استفاده می کنند زيرا آنان بر این باور بودند که سال 2012 و روز 21 دسامبر روز نزول شیطان و ورود اجنه است همان طور که در سال های پیش در دوران حضرت سلیمان صورت گرفت.


کریمی در ادامه در رابطه با دگر افراد مبتلا به این معضل گفت: بیشترین لطمه را از کسانی می خوریم که با نیت خوب شروع به این اقدامات می کنند ولی بعداً به دلایل مختلف به سمتی نادرست می روند که باعث القاعاتی و تلقین هایی در فکرشان شده که صدایی در درونشان فریاد می زند که این نیز خود دلایل شیطانی فراوان دارد ولی به علت نفهميدن این صدا این افراد دست به غیب گویی می زنند و چون علم حقیقی ندارند و بدلی از اصل این قدرت ها هستند به سرعت اطرافیان و رجوع کنندگان خود را به نابودی می کشند.

وی در رابطه با آسیب های وارده توسط این افراد اظهار داشت: آنان این گرایشات را ایجاد کرده اند تا بر افزودن قدرت خویشتن بيافزايند.



این پژوهشگر در رابطه با اعمال سحر و جادو که بعضی از خانواده ها را به مشکلات می اندازد افزود: شیطان و حربه هایش به طور کلی در جایی نفوذ می کنند که ایمان ضعیف باشد و در آن قسمت می تواند رخنه و سحر و جادوی پیروانش در آن اثر کند و راهکارهای پیشگیری آن ایمان راسخ به خدا و مبارزه با آن در مواقع حساس رجوع به افراد واجد شرایط و در ملاک عمومی انس با قرآن پناه بردن به خدا می تواند چاره گشای این افراد باشد.


با توجه به اينكه غيب گويي از گناهان كبيره محسوب مي گردد اما همچنان بازار رمالي داغ است و پول پارو ميكند،اميدواريم كه روزي فرا رسد تا مردم قبل از هر فكرو انديشه مثبتي سلاح كار خويش را به اين افراد نسپارند./ف

گزارش از مهدي محسني

برچسب ها: رمال ، فالگیر ، انسان ، شیاطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
موذني
۲۱:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
خدا بهشون عقل بده خداي بزرگ رو ول كردن چسبيدن به فنجون
آخرین اخبار