شناگر تيم ملي گفت: در صورتيكه شناگري ركوردهاي ورودي را به ثبت برساند من ديگر در اين رشته فعاليت نخواهم كرد.

 سعيد ملكا آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود:  قرار است مسابقات شناي قهرماني آسيا آبان  سال جاري در امارات برگزار  شود به همين دليل  مسئولان فدراسيون اولين مرحله انتخابي تيم ملي را برگزار كردند تا وضعيت شناگران مشخص شود.
وي گفت:  تنها شناگراني براي حضور در مسابقات برون مرزي انتخاب مي شوند كه بتوانند ركوردهاي ورودي را به ثبت برسانند در غير اين صورت به اين رقابت ها اعزام نخواهند شد به همين  دليل مسئولان ركورد هايي را براي حضور در اين بازيها تعيين كردند.
آشتياني  افزود:  با برگزاري مسابقات قهرمان كشوري و اولين مرحله انتخابي تيم ملي من در رشته مختلط با ثبت زمان يك دقيقه و 59 صدم ثانيه  درجايگاه نخست ايستادم و اين درحالي است كه اين ركورد با زمان يك دقيقه و 53  صدم ثانيه در اختيار خودم است و در شرايطي اين زمان را ثبت کردم كه در آن زمان در اردوي برون مرزي كرواسي تمرينات آمادگيمان را پيگيري مي كرديم.
آشتياني افزود:  در حال حاضر شرايط خوبي در ورزش حاكم نيست  به همين دليل با اين وضعيت رسيدن به ركوردي كه از سوي فدراسيون تعيين شده است به هيچ وجه دست يافتي نيست و به دليل بحث تعليق و مشكلات موجود تيم ملي به رقابت هاي امارات اعزام نخواهد شد.
 وي تصريح كرد:  با توجه به اينكه  در حال حاضر شرايط خوبي در فدراسيون و تيم هاي ملي حاكم نيست به هيمن دليل قول مي دهم  هيچ شناگري نتواند اين ركورد ها را به ثبت برساند و در صورتيكه چنين چيزي به وقوع بپيوندند ديگر در اين رشته فعاليت نخواهم كرد
وي ياد آور شد:  پس از برگزاري مسابقات قهرمان كشوري و انتخابي تيم ملي يورگ آلماني راهي چين شد و در اين مدت ما تمريناتمان را زير نظر اين مربي پيگيري مي كرديم و ظرف چند روز آينده وي به ايران  باز مي گردد.
گفتني است:  با توجه به بحث تعليق تيم ملي واترپلو كشورمان مسابقات قهرماني آسيا را از دست داد و اين احتمال وجود دارد ساير تيم ها نيز به دليل مشكلات  حاكم رقابت هاي بين المللي را از دست بدهند./ق
برچسب ها: تیم ، شناژ ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار