رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی گفت : آذربایجانشرقی در والیبال کشور 6 نماینده در لیگ برتر و دسته یک دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،فرج اله فرج الهی گفت : تمرکز زدایی از والیبال تبریز و توجه به والیبال شهرستانها و پرورش استعدادها و توجه به تیمهای پایه باعث شده که والیبال آذربایجانشرقی در لیگ های کشور و باشگاهی 6 نماینده موفق و سربلند داشته باشد.

وی تصریح کرد : علاوه بر این 6 تیم مقتدر ، 4 بازیکن دختر و پسر در اردوهای تیمهای ملی نوجوانان و جوانان کشور داریم که امسال با تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد که در نوع خود بی نظیر برای ورزش والیبال استان است.

رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی گفت: تیمهای نوجوانان و جوانان دختران ، تیم جوانان پسران و تیم امید پسران در رقابتهای لیگ دسته یک قهرمانی کشور ، تیم بسیج مقاومت تبریز در لیگ دسته یک سال 91-92 و تیم والیبال شهرداری تبریز برای دومین سال متوالی حضور در لیگ برتر والیبال برگ زرینی بر افتخارات والیبال آذربایجانشرقی است که حاصل تلاش تمامی روساء هیاتهای والیبال شهرستانها ، مربیان و بازیکنان در سال 90 و 91 بوده است.

وی در خصوص حضور 4 ملی پوش آذربایجانشرقی در اردوهای تیم ملی دختران و پسران گفت : هانیه محتشمی پور والیبالیست تبریزی در تیم ملی والیبال دختران نوجوان، سودا امین برنجی در تیم ملی دختران جوانان ، اکبر ولایی و الیار محرم زاده در اردوی تیم ملی نوجوانان پسران از موفقیتهای بسیار مهم والیبال استان است .

فرج اله فرج الهی در خصوص واگذاری سالن شهید صمد اقدمی تبریز به هیات والیبال و تبدیل آن به خانه والیبال استان گفت : حضور این تعداد تیم و بازیکنان ملی پوش هنگامی میسر است که امکانات سخت افزاری در کنار علم به روز مربیان یکجا در کنار هم باشند و این امر در والیبال استان محقق شده و با اختصاص زمان بیشتر برای تمرینات تیمهای پایه شاهد حضور والیبالیست های بیشتری در تیمهای ملی خصوصا بزرگسالان باشیم.

رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی همچنین خبر از آمادگی واگذاری تبلیغات محیطی در رقابتهای لیگ برتر و دسته یک به بخش خصوصی و واگذاری محدودی از تایم های سالن به بخش خصوصی داد./ع

برچسب ها: والیبال ، لیگ ، دسته یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.