دبير کل جامعه نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد اين واقعيت را قبول کرد که در بحث سياست خارجي بعد از انقلاب اسلامي بيشترين طمع کشورهاي خارجي نسبت به جمهوري اسلامي ايران در زمان اصلاحات بوده، به اين دليل که اين افراد با اظهارات مرعوب دستشان را در مقابل هرگونه فشارهاي خارجي بالا مي‌گرفتند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير خاتمي مبني بر عملکرد روشن و موفق دولت اصلاحات گفت: زماني که سعي در مثبت نشان دادن عملکرد دولتي مي‌شود بايد تمامي جهات اعم از سياسي،‌ اقتصادي و اجرايي بخش به بخش با ادله روشن و قانع کننده‌ نسبت به زمان گذشته و آينده آن دولت به شيوه مقايسه‌اي بررسي شود.

دبير کل جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: بايد اين واقعيت را قبول کرد که در بحث سياست خارجي بعد از انقلاب اسلامي بيشترين طمع کشورهاي خارجي نسبت به جمهوري اسلامي ايران در زمان اصلاحات بوده، به اين دليل که اين افراد با اظهارات مرعوب دستشان را در مقابل هرگونه فشارهاي خارجي بالا مي‌گرفتند.

کوهکن با اشاره به فقر فرهنگي در دولت اصلاحات اظهار داشت: شخصي را که خاتمي به عنوان زينت وزراي خود معرفي مي‌کرد امروز چهره و باطنش براي همگان مشخص شده است که اين يک نقطه ضعف فرهنگي در دولت اصلاحات به شمار مي‌رود.

وي در پايان با اشاره به اشکال ساختاري در اصلاح‌طلبان گفت: نداشتن تعريف صحيح از اصلاحات مهمترين اشکال ساختاري اصلاح‌طلبان است و تا زماني که اين مشکل را برطرف نکنند به يک اتحاد و پايداري نخواهند رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، اطلاحات ، اشکالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار