عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: تفرق آراء در ميان اصلاح‌طلبان مانع از اجماع اين جريان سياسي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم مي‌شود.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات انتخاباتي اصلاح‌طلبان گفت: پايگاه اجتماعي ضعيف اصلاح‌طلبان به سبب بحران‌هايي که جريان اصلاحات براي نظام جمهوري اسلامي ايجاد کرده است، امکان پيروزي اين طيف را در انتخابات رياست جمهوري پيش رو کاهش داده است.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: تفرق آراء در ميان اصلاح‌طلبان مانع از اجماع اين جريان سياسي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم مي‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهيمي با اشاره به اظهارات خاتمي مبني بر دوران موفقيت‌آميز اصلاحات افزود: تعليق برنامه‌ هسته‌اي و ايجاد اپوزيسيون درون نظام از دستاوردهاي دوران اصلاحات است که گواهي بر تضاد آشکار اين جريان با گفتمان حضرت امام خميني (ره) و آرمان‌هاي ناب انقلاب اسلامي است.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطرنشان کرد: خيانت‌هاي اصلاح‌طلبان در جريان فتنه‌هاي ‌78‌ و 88 همچنين مجلس ششم، مسائلي نيست که به راحتي از ذهن مردم مسلمان و انقلابي ايران محو شود و همين امر اصلاح‌طلبان را در انتخابات رياست جمهوري آتي با مشکل مواجه مي‌کند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: اصلاح ، طلبان ، سیاسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار