پنج ووشوکار زنجانی عازم رقابتهای جهانی ماکائو می‌ شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از 30 شهریورماه به مدت پنج روز به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد که در همین راستا تیم‌ملی ووشوی ایران با 18 ورزشکار ساعت 22:45 امشب تهران را به مقصد ماکائو ترک خواهد کرد.

در ترکیب تیم‌ملی ووشوی ردههای سنی ایران، سه ورزشکار و دومربی حضور دارند تا کاروان ورزشی ایران را در این مسابقات همراهی کنند.

در این رقابت‌ها که در سه رده سنی 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال و در دو بخش تالو و ساندا به انجام خواهد رسید، در بخش ساندا امیر نجفی‌پور، یزدان میرزایی، جواد قزلسفلو، جواد کرمی و سهیل خدرویسی حضور دارند و در بخش تالو نیز شاهد حضور محمد حسینی، امیرحسین سلطانی، مهدی مختارپور، طاهر قاسمی، فرشید اسدیان و سهیل محمودی خواهیم بود.

هدایت تیم ساندا بر عهده رامین موحدنیا (سرمربی) و اصغر شعبانی (مربی) است و رهبری تیم تالو را نیز سون‌شی جیه (سرمربی) و غفار امانی (مربی) عهده‌دار هستند، این در حالی است که هفت ووشوکار نیز در بخش بانوان به این رقابتها اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندا پیش از اعزام به این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه در طول برگزاری اردوی سه ماهه توانستیم به مرز آمادگی کامل برسیم، لذا امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در طول مسابقات نیز با مشکل خاصی مواجه نشده و بتوانیم نتایج درخوری را برای ووشوی ایران کسب کنیم./ع


برچسب ها: اعزام ، ووشو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.