خانواده ها و نزدیکان گروهی از بازداشت شدگان سیاسی در زندان مرکزی "جو" با اشاره به گذشتن 6 روز از آغاز این اعتصاب، خاطرنشان کردند که این بازداشت شدگان بر ادامه اعتصاب تا اجرای مطالباتشان تأکید کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، گروهی از بازاشت شدگان سیاسی در بحرین در اعتراض به اوضاع اسفبار زندانهای رژیم آل خلیفه دست به اعتصاب غذا زدند.

این زندان در پایین منطقه جنوب بحرین قرار دارد و معمولا زندانیان و بازداشت شدگان سیاسی در آن نگهداری می شوند.

به گفته این افراد، "علامه شیخ عبدالعظیم المهتدی البحرانی" از علمای سرشناس بحرینی با وجود بیماری، اعتصاب کنندگان در این زندان را همراهی کرده است.

این بازداشت شدگان سیاسی از وضعیت اسفبار زندان، بدرفتاری نیروهای آل خلیفه و توهین ها، شکنجه ها، و نقض حقوقشان و ادامه بازداشت بدون محاکمه و تفهیم اتهام، شکایت دارند.

برخی از این بازداشت شدگان با وجود داشتن بیماری های مزمن، حساسیت ها و بیماری های تنفسی و ... از مراقبت ها و خدمات پزشکی بی بهره هستند.

به گفته خانواده این افراد، با وجود درخواست هیأت صلیب سرخ جهانی از مسئولان منامه برای پایبندی به تعهدات خود و عمل کردن به قوانین بین المللی، رژیم آل خلیفه از ملاقات خانواده ها و وکلا با بازداشت شدگان جلوگیری می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار