رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري دو قاچاقچي کالا در محدوده نظام آباد خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران : سرهنگ عليرضا محرابي از پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيري دو تن از قاچاقچيان کالا در محدوده شرق تهران، از جزييات پرونده اين متهمان و نحوه شناسايي آنها سخن گفت.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با تحقيقات ماموران پايگاه سوم پليس امنيت عمومي در خصوص اقدامات مجرمانه دو تن از قاچاقچيان کالا در محدوده نظام آباد تهران، مشخص شد که اين دو متهم با قاچاق کالاهاي غيرمجاز و دپوي آنها در يک انبار واقع در نظام آباد، قصد دارند اين اجناس را در فرصتي مناسب در شرق تهران توزيع کنند.
وي افزود:" با توجه به اين موضوع، تحقيقات تکميلي انجام شده و ماموران اين يگان موفق شدند هر دو متهم را که "صياد" و "قاسم" نام داشتند، شناسايي کرده و محل انبار اجناس قاچاق و همچنين مغازه و محل زندگي آنها را نيز شناسايي کنند که نتيجه اين تحقيقات در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.
سرهنگ محرابي عنوان داشت:" با صدور حکم بازداشت متهمان و بازرسي انبار آنها از سوي مقام قضايي تيمي از ماموران اين يگان براي انجام عمليات به محل مذکور اعزام و در عملياتي غافلگيرانه هر دو متهم را در فروشگاهشان بازداشت و اقدام به بازرسي از محل انبار اجناس قاچاق کردند که طي آن چند قلم اجناس قاچاق شامل، سيگار، پوشاک و تجهيزات و لوازم صوتي و تصويري کشف و ضبط شد.
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در ادامه تصريح کرد:" هر دو متهم به پايگاه سوم پليس امنيت منتقل شده و در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف و عنوان داشتند که قصد توزيع اجناس قاچاق را در روزهاي آينده داشته اند که پس از تکميل پرونده به همراه شکايت نماينده گمرک کشور، راهي دادسرا شدند./ف
برچسب ها: قاچاقیان ، کالا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار