به منظور تمرین عملی و ایجاد آمادگی در اعضای تخصصی و عمومی ستاد مدیریت بحران ، با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و بارش های جوی ، مانور آبگرفتگی در خیابان کارگرانجام شد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران : از شهرداری منطقه 11، رئیس ستاد بحران منطقه 11 گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان ،مانور آبگرفتگی در راستای واکنش اضطراری برای مهار سیلاب اجرا شد  تا در شرایط اضطرار کمترین هزینه و زمان برای مهار بحران و بازگشت به شرایط عادی صرف شود.
قایق ور اظهار کرد: این مانور آبگرفتگی تمرین عملی برای اعضای ستاد بحران منطقه نسبت به شرح وظایف خود که در هر زمان آمادگی لازم برای هر نوع بحران را داشته باشند بوده است.همچنین شناخت و پوشش نقاط قوت و ضعف خود و آمادگی لازم در انجام ماموریت هایی که منجر به آبگرفتگی، آب ماندگی و کنترل سیلاب می شود از دیگر اهداف اجرای این مانور بوده است.
رئیس ستاد بحران منطقه 11 تصریح کرد: مانور یک تمرین عملی است که در طول سال با عناوین مختلف به اجرا در می آید تا اعضای عمومی و تخصصی به مرز آمادگی برسند و تعامل و همکاری بین بخشی و سازمانی ایجاد شود تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
رئیس ستاد بحران اظهار کرد: اجرای این مانور در جهت کاهش مشکلات شهروندان در هنگام بروز آبگرفتگی با حضور اورژانس، آتش نشانی، راهور، ناجا، 137 و دیگر افرادی که می توانند نسبت به کاهش اینگونه حوادث کمک کنند انجام شده و تمرینی عملی برای حضور به موقع افراد در محل حادثه و انجام ماموریت به نحو احسن بوده است./ف
برچسب ها: مانور ، آمادگی ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار