شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري، با صدور اطلاعيه اي، از حضور آگاهانه و پرشور اقشار مردم اين استان در تظاهرات سراسري روز جمعه، در محکومیت و اعتراض به اهانت بی شرمانه به ساحت مقدس نبي مكرم اسلام (ص)، قدرداني کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
در اين اطلاعيه، حضور اقشار مردم در تظاهرات اعتراض آميز 24 شهريورماه، نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس و نوراني پيامبر نور و رحمت (ص)، حضوري قابل تحسين و باشکوه بيان شده است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: در تداوم توطئه‌هاي ننگين و عقده گشايي ذلت بار سردمداران استكبار جهاني عليه مكتب انسان‌ساز اسلام عزيز و مسلمانان بيدار دل، فتنه نفرت انگيز آمريكايي - اسرائيلي اخير، با طراحي ظريف شيطاني و ساخت فيلم ضد اخلاقي به ساحت قدسي رحمه للعالمين و اشرف مخلوقات عالم؛ نبّي مكرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله ( صلي‌الله عليه و آله و سلم )، اهانت، و قلوب مالامال از عشق به رسول‌الله (ص) امت اسلام و آزاد انديشان جهان را جريحه‌دار و خشم مقدس مسلمانان را برانگيخت.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري، خلق اين حماسه‌ باشكوه، گسترده و دشمن‌شکن در تظاهرات شکوهمند و عزت‌آفرين روز جمعه در سراسر استان را خنثي كننده توطئه‌هاي دشمنان اسلام و مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل دانست و از اين حضور به ياد ماندني، تقدير و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.