المنار نوشت: عربستان و اسرائيل در سوريه اهداف مشتركي دارند و به شدت در اين باره از سلفي‌ها براي ايجاد وحشت در بين مردم سوريه استفاده مي‌كنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شبكه المنار، عربستان سعودي با رژيم صهيونيستي براي ضربه زدن به نظام حاكم سوريه همكاري مي‌كنند و در اين باره از تندروهاي سلفي استفاده مي‌كنند.

نشريه «المنار» فلسطين در گزارشي درباره همکاری پشت‌پرده رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي براي حمايت از تروريست‌ها در سوريه به نقل از سايت فرانسوي «پلانيت نيو فولانس»  Planet Nu Faolanc نوشت: پوشيده نيست كه تندروهاي سلفي در پشت تحولات سوريه قرار دارند و بيشتر عناصري كه عليه دولت سوريه مي‌جنگند آن‌ها هستند. رژيم صهيونيستي و عربستان در پشت پرده با همكاري آمريكا جنگ عليه نظام سوريه را مديريت مي‌كنند.

 اين سايت فرانسوي افزود: ائتلاف يهودي- مسيحي- صهيونيستي و وهابي از تندروهاي سلفي كه درجهت منافع آمريكايي- صهيونيستي در منطقه خاورميانه فعاليت‌مي‌كنند حمايت مالي مي‌كنند.

 به نوشته اين سايت، عربستان و اسرائيل بر خلاف ظاهر كه دشمن يكديگرند، با هماهنگي عمل مي‌كنند، به ويژه زماني كه مسئله به ايران و متحد آن سوريه مربوط شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار