استاندار كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه مسوولان در برابر مطالبات نسل جوان و قشر آینده ساز جامعه مسوولند، گفت: هیچ دانش آموزی ولو در محروم ترین مناطق نباید ناخواسته ترك تحصیل كند.

سید 'حسین صابری ' پس از بازدید از بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: همه امكانات آموزشی استان باید برای برقراری چتر آموزشی فراگیر و جامع بویژه در مناطق كمترتوسعه یافته بسیج شود.
وی با بیان اینكه انتشار برخی اخبار مبنی بر ترك تحصیل دانش آموزان در روستاهای بخش لوداب باعث این بازدید وسفر به منطقه شد افزود: در نشستی با برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش بخش لوداب مشكلات آموزشی این بخش بررسی و برای بهبود وضعیت و رفع نیازهای آموزشی این بخش جلسه ای در مركز استان نیز برگزار خواهد شد.
وی بازدیدهای میدانی و بررسی سرزده را یكی از ویژگی‌های كاری خود ذكر كرد و افزود: مساله تحصیل دانش آموزان مناطق كمترتوسعه یافته امری مهم و نیازمند تامل است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد با بیان اینكه وضعیت نظام آموزشی منطقه لوداب با آنچه كه در گزارش‌ برخی رسانه ها آمده است تفاوت عمده دارد ، افزود:به طور معمول با اجرای برنامه نظام تحولی آموزش و پرورش در هر منطقه‌ای كمبودهایی بوجود خواهد آمد.
وی با بیان اینكه پیامدهای هر برنامه ای باید مدبرانه حل و فصل شود افزود: مقرر شد جلسه ای در شورای آموزش وپرورش استان براساس جمع آوری اطلاعات دقیق نظام آموزشی این بخش برای حصول تصمیم درست برگزار شود.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه مردم مطمئن باشند یك نفر هم ناخواسته از تحصیل محروم نمی‌شود افزود:در مقاطع ابتدایی و راهنمایی بخش لوداب هیچ مشكلی وجود ندارد.
دكتر صابری تصریح كرد: در مجموع 199 نفر دانش آموز پسر و 220 دانش آموز دختر و یك هنرستان كار و دانش و 10 دبیرستان ساماندهی شده است.
وی برلزوم اطلاع رسانی صحیح رسانه ها به مردم تاكید كرد./س
برچسب ها: دانش ، آموز ، ترک ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.