مسئول شاخۀ "آزادي و حقوق بشر" جمعيت الوفاق بحرين گفت: نقض حقوق بشر در بحرين براي مردم جهان آشكار شده و اثبات جنایات آل خلیفه دشوار نیست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، "هادی الموسوی" در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: از ماه می (خرداد) تاکنون، 717 تن از مخالفان در بحرین بازداشت شده اند. در این مدت 343 نفر نیز در تظاهرات مجروح شده اند که اکثر آنها به دلیل نگراني هاي امنيتي، برای مداوا به بیمارستان ها مراجعه نکرده اند.

مسئول شاخۀ "آزادي و حقوق بشر" جمعيت الوفاق بحرين، ادامه داد: همچنين شمار زيادي از نوجوانان نیز دستگير شده اند و بسياري در موضوع كشف 5 تن مواد منفجره مورد اتهام قرار گرفته اند.

الموسوی تصريح كرد: دبيركل سازمان ملل متحد در گزارش اخير خود اعلام كرد كه بحرين از كشورهايي است كه مدافعان حقوق بشر را هدف قرار مي دهد. حتي ناوي پيلاي كميسر عالي حقوق بشر سازمان ملل نیز منامه را به دلیل بازداشت زندانیان سیاسی مورد انتقاد قرار داده است.  

وی خاطر نشان كرد: رژيم مي كوشد براي خود حاشيه امنيت ايجاد کند، از این رو براي سرپوش گذاشتن بر جنايات و نقض حقوق بشر، گروهی را هم به کنفرانس ژنو اعزام کرد؛ اما تاکنون ده ها مسجد و اماکن مذهبی شیعیان را تخریب کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار