گروهی از مسلمانان پاکستان با برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی، برای قتل سازمنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اعظم اسلام ( ص ) جایزه تعیین کرد.


به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، گروهی ازمسلمانان پاکستانی امروز یکشنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر، ضمن ابراز خشم و انزجار علیه ساخت فیلم ضد اسلامی و جسارت به پیامبر اکرم (ص) ،برای قتل کارگردان این فیلم جایزه نقدی 10 میلیون روپیه ای تعیین کردند.

"عبدالاکبر چیترالی" رئیس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه ایالت خیبر، جایزه نقدی قتل تهیه کننده این فیلم موهن آمریکایی را 10 میلیون روپیه ﴿حدود 250 میلیون تومان﴾ اعلام کرد.

وی طی سخنرانی در این راهپیمایی از دولت پاکستان خواست تا اگر دولت آمریکا پخش این فیلم توهین آمیز را متوقف نکرد،سفیر واشنگتن از پاکستان اخراج شود.

در همین حال، احزاب مذهبی، گروههای اقلیت مسیحی، جامعه علمای دینی و تاجران شهر پیشاور با تجمع اعتراض آمیز، پخش فیلم موهن آمریکایی که به مقام نورانی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ﴿ص﴾ جسارت شده را محکوم و این اقدام را عمل قبیحانه غرب برای تهاجم علیه جهان اسلام دانستند.

آنان فیلمساز آمریکایی را بخاطر صدمه زدن به احساسات مسلمانان جهان و ایجاد تفرقه در هماهنگی بین ادیان در سراسر جهان سرزنش کردند.

اعضای حزب جمعیت علمای اسلام در این راهپیمایی، آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی را باعث و بانی توطئه ها علیه اسلام و تلاش برای جلوه دادن مسلمانان به عنوان تروریست و افراط گرا توصیف کردند.

در این راهپیمایی مسلمانان خشمگین پاکستانی پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش رسانه های خبری در شهر کراچی نیز مسلمانان پاکستانی راهپیمایی خود را به سمت کنسولگری آمریکا از خیابان اصلی جناح آغاز کرده اند.

برچسب ها: پاکستان ، جایزه ، سازنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
ایول دمشون گرم
آخرین اخبار