مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن گفت: من و اكثر بازيكنان تيم ذوب آهن به خاطر رسول كربكندي در اين تيم مانده ايم.

اسماعيل فرهادي درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، گفت: در ابتداي فصل قصد جدايي از تيم فوتبال  ذوب آهن را داشتم ولي با آمدن كربكندي در ذوب آهن را داشتم ولي با آمدن كربكندي در ذوب آهن ماندم اكثر بازيكنان نيز به خاطر رسول كربكندي بود كه با اين تيم قرارداد بستند.

فرهادي با بيان اينكه دليل نتيجه گرفتن ذوب آهن كادر فني به و خصوص كربكندي نيست افزود: رسول كربكندي فرد پرتلاشي است و واقعا براي اين تيم زحمت مي كنند اين انصاف نيست كه دليل بد نتيجه گرفتن ذوب آهن را كادر فني بدانيم مشكل اصلي تيم ما پول است وقتي بازيكن حق و حقوق خود را دريافت نكند بي انگيزه مي شود روحيه اش ضعيف مي شود و ديگر كارايي قبلي را ندارد .

وي تصريح كرد: البته تا الان بازيكنان 15 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند كه مديريت قول داده است طي روزهاي آينده بازيكنان 5 درصد ديگر از مبلغ قراردادشان را نيز دريافت مي كنند.

اسماعيل فرهادي در خصوص بازي شنبه شب و گل دوم خود به فولاد گفت: در آن بازي دو گل زدم كه گل دوم بسيار خبر ساز شد هنگامي كه پا به توپ شدم پشتم به خط دفاعي تيم حريف بود و نمي توانم درست قضاوت كنم اما خودم احساس مي كردم كه در شرايط آفسايد قراردارم با اين حال به سمت دروازه حركت كردم و توپ را شوت كردم كه خدا راشكر توپ به گل تبديل شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار