بخش خصوصي با سرمايه گذاري و تزريق سرمايه به بدنه سينما باعث رشد آن مي شود.

اكبر منصور فلاح كارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت توليد فيلم و مدير بين آن در سينما گفت: درحال حاضر با توجه به تشكيل سازمان سينمايي بايد ديد با مديران، نظرات مختلف اين سازمان چه روند را در پيش خواهد گرفت.
وي افزود: اما با مديريت فعلي و نظرات و ايده هاي مختلف در اين جريان تا حدودي كاربران سازندگان سخت شده و بايد ديد اين سازمان سينمايي چه روندي را در پيش خواهد گرفت.
فلاح با اشاره به تاثير بخش خصوصي در روند فيلم سازي خاطر نشان كرد: از تاثير بخش خصوصي در اين جريان نمي توان چشم پوشي كرد، زيرا اين بخش با سرمايه گذاري و تزريق سرمايه به بدنه ي سينما باعث رشد آن مي شود در حالي كه بخش دولتي به تنهايي قادر به انجام كار در اين حوزه نيست.
وي با تاكيد بر تاثير سياست هاي مديريت سينمايي در جريان توليد فيلم خاطر نشان كرد: با توجه به ركورد حاكم بر سينما در اين روزها و فرصت اندك بايد ديد سازمان سينمايي با سياست هاي خود و تغييرات موجود در آن چه روند كامل را در پيش خواهد گرفت و آيا با همان روند قبلي به كار خود ادامه خواهد داد.
فلاح در خصوص تاثيرات فيلم سازان در روند مديريت سينما اظهار داشت: فيلم سازان بايد با در نظر گيري قواعد و ساختار يك فيلم خوب به تاثير گذاري در اين امر بپردازند زيرا در غير اين صورت فقط به پيكره ي سينما ضربه وارد مي كنند.
وي تصريح  كرد: متاسفانه دراين سال ها فيلم سازان نيازهاي اجتماعي و فرهنگي مردم را بر آورد كرده اند در حالي كه عامل اصلي سينما و مسائل پشت پرده آن فيلم سازان هستند./م
برچسب ها: فلاح ، سینما ، فیلم ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار