رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد از قبولی100 درصدی فارغ التحصیلان واحد دندانپزشکی در آزمون جامع دریافت دانشنامه تخصصی دانشکده های دندانپزشکی سراسر كشور خبر داد.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر افشین حراجی با بیان این مطلب افزود: در این آزمون که به صورت سالانه از سوی وزارت بهداشت و درمان برگزار می شود ، 17 فارغ التحصیل واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در 6 رشته تخصصی درمان ریشه،جراحی لثه، ارتودونسی، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان و رادیولوژی قبول شدند.
وی یادآور شد: آزمون جامع دانشنامه تخصصی دندانپزشکی، آزمونی یکسان و یکنواخت است که امسال در دو مرحله آزمون شفاهی و عملی  در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد  و تمامی فارغ التحصیلان رشته های تخصصی دندانپزشکی سراسر کشور در آن شرکت می کنند.
رئیس واحد دندانپزشکی اضافه کرد: این واحد دانشگاهی از سال 87 بر اساس مجوز وزارت بهداشت اقدام به پذیرش دانشجو دررشته های تخصصی دندانپزشکی که در آزمون این وزارتخانه پذیرفته می شوند، می کند و هم اکنون 9 رشته تخصصی در این واحد دانشگاهی داير است.
وی ادامه داد: همچنين هر ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی در رشته های تخصصی بهداشت دهان و دندان، پروتز دندان، دکترای حرفه ای دندانپزشکی و دکترای تخصصی دندانپزشکی ، به ترتيب در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکترا پذیرش دانشجو دارد./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.