امسال در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس در بخش بین‌الملل سه بخش فیلم‌های داستانی، فیلم‌های مستند و فیلم‌های بخش عماد مغنیه را به نمایش درمی‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛امسال در دوازدهمین  جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و  دفاع مقدس در بخش بین‌الملل سه بخش  فیلم‌های داستانی، فیلم‌های مستند  و فیلم‌های بخش عماد مغنیه را به نمایش درمی‌آید که در این بخش به معرفی فیلم "همچون شیران برخیز" به کارگردانی و نویسندگی اسکات نوبل محصول کشور آمریکا می پردازیم.
 اسکات نوبل کارگردان چندین مستند شامل" جنگ روانی "منابع انسانی " و برداشتن حجاب "بوده است ". او به تازگی مستندی درباره اشغال وال استریت به نام همچون شیران برخیز را ساخته است. از آخرین ساخته های او "اصل قدرت" است که درباره امپراطوری امریکاست و به دوران جنگ سرد تاکید دارد.
این فیلم نگاهی دارد به جنبش تسخیر وال استریت در مناطق مختلف آمریکا و همچنین حمایت هایی که از این جنبش در سراسر دنیا صورت گرفت.
مدت زمان این فیلم نود و هفت دقیقه است و محصول سال 2012 کشور آمریکا است.
گفتنی است که دوازدهمین جشنواره  بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان درنه کشور جهان برگزار می‌شود./ه
برچسب ها: مستندی ، درباره ، اشغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار