مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: ما حریفان ایران را در مرحله مقدماتی به خوبی آنالیز کرده ایم و فیلم های لائوس، کویت و یمن را دیده ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عزت اللهی درباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و اردوی ما به خوبی برگزار شد. ساسان جعفری از ناحیه دست مصدومیتی داشت که خوشبختانه برطرف شده و این بازیکن به رقابتهای نوجوانان آسیا می رسد.

مربی تیم ملی نوجوانان درباره حریفان تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی گفت: ما حریفان ایران را در مرحله مقدماتی به خوبی آنالیز کرده ایم و فیلم های لائوس، کویت و یمن را دیده ایم. دو بازی دوستانه هم تیم ملی نوجوانان کویت در ایران داشته که کادرفنی به خوبی آن را زیرنظر گرفته اند.

عزت اللهی در پایان گفت: فوتبال لائوس شبیه به فوتبال تایلند و مبتنی بر سرعت است و این تیم در گروهی بوده که ژاپن هم در آن بوده و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرده است.کویت هم در تهران دو بازی دوستانه داشته و یمن هم با آمادگی پا به رقابتها می گذارد اما ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی پا به رقابتها می گذاریم و هدفمان رسیدن به جام جهانی و قهرمانی است. امیدواریم مردم تیم ملی نوجوانان را حمایت کنند و با حضور در ورزشگاه دستگردی با تشویقهایشان به بازیکنان روحیه دهند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار