تضارب آرا و اندیشه در محیط های دانشگاهی باعث همه جانبه شدن اساتید می گردد و از نیازهای محیط های دانشگاهی قلمداد می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین اصغر رکوفیان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری  در دانشگاه  علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه اساتید اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش هستند، بهترین راهکار برای توانمند سازی ایجاد جلسات هم اندیشی می باشد و به تضارب آرا در محیط دانشگاه نیاز داریم.
 وی در آخرین روز از اولین کارگاه ضیافت اندیشه اساتید با موضوع معرفت افزایی اساتید اظهار داشت: توانمند سازی اساتید قطعا با هم اندیشی و ایجاد موضوعاتی جدید برای  تحقیق و پژوهش و دسترسی به آخرین منابع تالیف شده دینی و فرهنگی  می باشد که در این کارگاه با موضوع علم و دین به بخشی از مباحث می پردازیم و در کارگاه های آینده با موضوعات مختلف به سایر ابعاد هم خواهیم پرداخت.
 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود:  با برگزاری این کارگاه ها مسائل از ابعاد دیگری بحث و بررسی می شوند، لذا گفتگوی موافق و مخالف و تضارب آرا و اندیشه باعث همه جانبه شدن اساتید می گردد از یک جانبه شدن جلوگیری می شود.
حجت الاسلام و المسلمین رکوفیان در پایان از برگزاری این کارگاه در سالهای گذشته در مشهد و قم خبر داد و افزود: بدلیل استقبال اساتید از این بعد کارگاه های ضیافت اندیشه در دانشگاه برگزار می شود./عط
برچسب ها: دینی ، توانمند ، اندیشه ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار