دانشگاه پیام نور سال تحصیلی خود را با تغییرات مثبت در مقوله آموزشی شروع خواهد کرد.

 دکتر عبدالله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی  جدید برای نخستین بار در 64 رشته جدید پذیرش در مقطع دکتری،‌ پذیرش دانشجو در 100 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و پذیرش در 100 رشته جدید در مقطع کارشناسی کار خود را آغاز خواهد کرد.
  معتمدی اظهار داشت: ثبت نام دانشجویان جدید الورود از یکم تا هفتم مهر انجام خواهد شد و امسال برای نخستین بار ثبت نام تمام دانشجویان در همه مقاطع از طریق سیستم آموزشی  گلستان خواهد بود.
وی با بیان اینکه دانشجویان پس از ثبت نام اولیه باید مدارک و مستندات خود را به محل و واحد آموزشی خود ارائه دهند، خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید تغییرات زیادی در جهت افزایش  سطح کیفیت  آموزشی و ارتقا محتوای آموزش انجام شده است که از آن جمله می توان به فراخوان 2000  عنوان کتاب مولفین  و محققین اشاره كرد که این فراخوان یک ماهه است و منابع توسط پیام نور جمع آوری و آموزش داده خواهد شد.
وی تاکید کرد:  دانشگاه پیام نور با امیدواری تمام سال تحصیلی جدید را آغاز و برای نخستین بار دوره های فراگیر شامل سه دوره کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در مهر ثبت نام خواهد کرد که پذیرفته شدگان این دوره  ها بنا به درخواست خود در مهر یا بهمن دانشجو خواهند شد.
وی از دیگر تغییرات جدید و مثبت دانشگاه پیام نور چنین سخن گفت: برای نخستین بار هم فارغ التحصیلان متوسطه و پیش دانشگاهی و هم دانش آموزان در حال گذران پیش دانشگاهی و نیز دانشجویان سال آخر کارشناسی می توانند در دوره های فراگیر شرکت کنند.
وی تصریح کرد:  فراموش نکنیم که آزمون فراگیر در آذر ماه امسال برگزار می شود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.