جواد نكونام هافبك تيم استقلال در شرايط نامناسبي به سر مي برد وي همچنان جزو بازيكنان ضعيف تيم است و اين موضوع حتي توسط مربيان تيم نيز اعلام شده است و ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جواد نكونام در حالي جزو بازيكنان ضعيف استقلال لقب گرفته است كه اين موضوع در آناليز بازي هاي تيم به چشم مي خورد و مربيان نيز به آن توجه بسيار زيادي دارند اما امير قلعه نوعي از اين بازيكن در تركيب اصلي استفاده مي كند و شرايط را براي نيمكت نشين كردن اين بازيكن مناسب نمي داند.

سرمربي استقلال كه پيش از اين قصد داشت از جواد نكونام در چند بازي استفاده نكرده و وي را روي نميكت بنشاند اما اين تصميم تغيير كرد زيرا سرمربي استقلال نمي خواهد به حرف و حديث ها و شايعاتي كه قرار است با نيمكت نشين شدن اين بازيكن مطرح شود دامن بزند و قصد حفظ اوضاع فعلي را دارد.

شايان ذكر است، امير قلعه نوعي پس از بازي با راه آهن با انتقاد دستيارانش در خصوص عملكرد جواد نكونام روبرو شد و دقايقي را با آنها به گفتگو پرداخت.

هافبك تيم استقلال پس از گذشت 7 بازي از ليگ عملكردي مشابه بازي اول در تركيب اين تيم دارد و اين موضوع سرمربي آبي ها را نگران كرده است.

گفتني است، قلعه نوعي از دستيارانش خواست تا جلسه اي را در اين خصوص با حضور نكونام برگزار كنند و شرايط را به صورت كامل و اصولي مورد بررسي قرار دهند.

در اين خصوص اعلام شده است فشار بازيهاي تيم ملي و استرس بازيهاي استقلال در عملكرد اين بازيكن موثر است اما در نهايت هيچ يك از اعضاي تيم از وي رضايت ندارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
نکونام بازی با راه آهن نسبت به بازیهای قبلی خیلی بهتر بازی کرد
آخرین اخبار