در پی اهانت به ساحت مقدس و منور پیامبر اعظم(ص)استاندار اصفهان با صدور بیانیه ای این حرکت شنیع و شیطانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در بیانیه ذاکر اصفهانی آمده است :در پي تحركات اسلام ستيزانه رژيم صهيونيستي و حامی سرسخت آن يعني آمریکای جنایتکار، در اقدامی شیطانی ، شاهد اهانت جديدي به ساحت منور پيامبر عظيم الشأن اسلام هستيم. این حرکت زشت قلوب تمامی مسلمانان عالم و ساير آزادي خواهان را بدرد آورد.

چنين اعمال وقیحانه و شیطانی در سال های اخیر به کرات توسط رژیم های مستکبر اتفاق افتاده که از آن نمونه نوشتن کتاب آیات شیطانی، ساخت فیلم های ضد اسلامی، کشیدن کاریکاتور های شيطاني و آتش زدن قرآن مجید می باشد و البته هر بار نیز از جانب مسلمانان با بصيرت جهان، پاسخ مناسب دريافت كردند.

آیا اینگونه اقدامات اسلام ستیز، دلیلی جز ترس و وحشت آنان از دین مبین اسلام و همچنین بیداری های اخیر مسلمانان جهان در کشور هایی نظیر مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان دارد؟ در این موضوع شکی وجود نخواهد داشت که جسارت کنندگان به اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه وآله)، افرادی پوچ و زبون می باشند که از سر ترس و ناتوانی به اینگونه اقدامات روی می آورند. آنان با این عمل زشت و ننگین نشان دادند که از بیدارى جهان اسلام و گسترش این آئین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌ و در مقابله با آن به هر کار عبس و بيهوده دست خواهند زد.

با این همه استکبار جهانی خود به خوبی می داند که اینگونه اعمال جنون آمیز نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه باعث ایجاد خشم و نفرت در قلب و جان مسلمانان سراسر جهان گشته و نتیجه آن مغلوب و منفور شدن عاملان اینگونه اقدامات در سراسر جهان خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع و غیر انسانی، به محضر قطب دایره امکان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تسلیت و تعزیت عرض نموده و بدینوسیله انزجار و بیزاری خود را از استکبار جهانی، اسرائیل و امریکای جنایتکار به خاطر این عمل وقیح اعلام می نمایم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.