رئيس هيئت وزنه برداري استان اصفهان گفت: اگر تيمي در ليگ نداريم ولي بهترين امكانات را در وزنه برداري كشور داريم.

سيد مرتضي سيف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اين كه خانه وزنه برداري استان اصفهان توسط محمد عباسي وزير ورزش و جوانان افتتاح شد تمايل داريم تا رقابت هاي هفته سوم ليگ وزنه برداري را در اصفهان برگزار كنيم و در خواستي از فدراسيون وزنه برداري و رئيس سازمان ليگ وزنه برداري داريم كه اين ميزباني را به اصفهان بدهند.

وي ادامه داد: هيئت وزنه برداري استان اصفهان مي تواند به نحو احسن ميزباني هفته سوم را برعهده بگيرد چون امكانات و تجهيزات خوبي را در اين خانه وزنه برداري براي مسابقات مهيا كرده ايم .

سيف زاده در مورد برآوردن هزينه هاي مسابقات هفته ليگ وزنه برداري از سوي اداره كل ورزش اصفهان تصريح كرد: ميزباني از عوامل اجرايي، هزينه هاي آن چناني را نخواهد داشت و از ادارها كل ورزش اصفهان درخواست دارم كه براي برگزاري ليگ كمك شاياني به هيئت وزنه برداري بكنند چون نبايد اين خانه وزنه برداري و سالن مجهز بدون فعاليت رها شود و بايد به بهترين نحو از امكانات و تجهيزات موجود در سالن وزنه برداري اصفهان استفاده شود و بهتر است كه در مسابقات ليگ وزنه برداري قابل استفاده قرار بگيرد.

وي ادامه داد: با اين كه تيمي از اصفهان در ليگ وزنه برداري نداريم ولي مي توانيم به خوبي با تجهيزات استاندارد پذيراي تيم هاي حاضر در ليگ باشيم.

سيف زاده در مورد هزينه ها گفت: هيئت وزنه برداري اصفهان فقط هزينه هاي عوامل اجرايي، داوران و مهمان هاي فدراسيون را پرداخت مي كند و باشگاه ها هزينه تيم هاي خود را خواهند داد اداره كل ورزش اصفهان هزينه آن چناني را تقبل نخواهند كرد.

وي ادامه داد: اميدوارم با نظر مساعد و مثبت فدراسيون و سازمان ليگ وزنه برداري، ميزباني هفته سوم ليگ در خانه وزنه برداري اصفهان برگزار شود تا اين سالن تجهيزات خود را در اختيار وزنه برداران ليگي بگذارد.

اقبال پور در پايان خاطرنشان كرد: بايد اهالي ورزش از استعدادهاي ورزشي حمايت كنند اصفهان استعدادهاي زيادي دررشته وزنه برداري و بايد اين ميزباني مي توانيم علاقه مندان اين رشته را بيشتر كنيد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار