نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، در پیامی، از حضور مردم استان در راهپیمایی روز جمعه، در محكومیت هتک حرمت به رسول گرامی اسلام (ص)، تجلیل و قدردانی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
در پیام تشكر حجت الاسلام محمدعلی نكونام گلپایگانی، آمده است: بار دیگر امت اسلامی، به ویژه در ام القرای بیداری اسلامی، در صحنه جهادی، با شور و شعور و بصیرت حضور یافت و دفاع جانانه خود از آرمان های اسلام عزیز و ارزش های نورانی دین و چهره فروزان نبوی را به نمایش گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است: امت اسلامی با این حضور، دشمنان كینه توز را متحیر و متعجب و از كرده جاهلانه خود، در اوج پشیمانی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، در پایان پیام تشكر خود آورده است: آفرین بر احساسات پاک مسلمانان، به ویژه، بر احساسات توأم با بصیرت ایران اسلامی، و بر احساسات غرور آفرین استانمان، آفرین بر مردان و زنان استان چهارمحال و بختیاری، آفرین بر ایمان و اعتقاد راسختان، درودتان باد و سلام جاودانه بر یكایك شما.

نمازگزاران استان چهارمحال و بختیاری، روز جمعه گذشته، همزمان با سراسر كشور، هتك حرمت به ساخت مقدس پیامبر مكرم اسلام (ص) را محكوم كردند. در این راهپیمایی كه از محل مصلاهای نمازجمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، راهپیمایان، خشم و انزجار خود را به بی حرمتی به مقدسات توحیدی، از سوی برخی از افراطیون آمریكایی، به نمایش گذاشتند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.