مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: خروجی ورزش همگانی رونق نشاط و شادی در جامعه است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد فولادی‌ماهانی امروز در کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم کرمان در همایش پیاده‌روی خانوادگی اظهار داشت: باید از حضور گرم و صمیمی مردم‌، مسئولان و جامعه ورزش در این همایش قدردانی کنم.

وی افزود: نخستین همایش پیاده‌روی در سال 91 در استان به شکلی مطلوب برگزار شد که این برنامه به صورت زنده نیز از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی نیز پخش شد.

وی ادامه داد: به نظر من برگزاری هر چه بیشتر این برنامه‌ها در شهر‌ها و استان‌ها علاوه بر ایجاد فضای سلامت، دوستی و رفاقت‌ها را نیز بیشتر می‌کند.

فولادی ‌با بیان اینکه در این همایش مسئولان ارشد استان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و شهردار نیز در کنار مردم حضور داشتند، گفت: یکی از نکات جالب توجه این همایش حضور قهرمانان و ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پارالمپیک لندن بود.

وی‌ خروجی ورزش همگانی را رونق نشاط و شادی در جامعه دانست و بیان داشت: امیدوارم با حضور نفرات جدید در راس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان دور جدیدی از حرکت رو به جلوی ورزش همگانی در کرمان آغاز شود.

فولادی ‌با محکومیت هتک حرمت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: ورزشکاران کرمانی نیز در کنار جامعه بزرگ اسلامی این حرکت زشت را محکوم می‌کنند./ج1

برچسب ها: کرمان ، نشاط ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.