مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دفاع مقدس امروز در عرصه‏های فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و باید با قوت در این مسیر گام نهاد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پیش از ظهر امروز شورای فرهنگی دادگستری کل استان سمنان در آستانه هفته دفاع مقدس تشکیل جلسه داد و برنامه‏های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری کل استان سمنان اعلام شد.

حجت‏الاسلام محمدقاسم عین‏الکمالی در ادامه سخنان خود هشت سال دفاع مقدس را یکی از سرافرازترین دوران‏های جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: گرامیداشت این ایام به بهانه هفته دفاع مقدس باید به نحو شایسته و با برنامه‏های متنوع صورت گیرد.

مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: هر چند دفاع مقدس در آن سال‏ها در حوزه نظامی با پیروزی به اتمام رسیده است؛ اما امروز نیز در سراسر کشور و در میدانی عظیم در حال دفاع در عرصه فرهنگی و اقتصادی هستیم.

حجت‏ الاسلام محمد رضوانی‏نژاد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عدل دادگستری کل استان سمنان نیز در این مراسم با تاکید بر گرامیداشت شایسته سی و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، از همکاری شورای فرهنگی دادگستری و پایگاه مقاومت بسیج عدل در برگزاری نمایشگاه «از حرا تا کربلا» خبر داد.

در ادامه این جلسه مقرر شد تا برنامه‏های متنوعی از جمله برگزاری همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تقدیر از ایثارگران و جانبازان و فضاسازی مناسب دادگستری استان سمنان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا شود.

در پایان شورای فرهنگی دادگستری کل استان سمنان، هتک حرمت و جسارت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این حرکت ناپسند شدند./ج1

برچسب ها: سمنان ، بسیج ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.