رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، تلاش مذبوحانه استكبار، برای مقابله با اسلام و جلوگیری از موج عظیم بیداری اسلامی در دنیاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، در جمع فرماندهان، مدیران و كاركنان ستاد سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حمایت آمریكا، رژیم صهیونیستی و دولت های غربی از اهانت كنندگان به دین اسلام و شعائر مذهبی مسلمانان، سابقه داشته است.

وی ادامه داد: اقدام سلمان رشدی، كاریكاتوریست دانماركی و دیگر اقدامات از این قبیل، نشان دهنده آن است كه نه تنها عزم جدی در دولت های غربی، برای مقابله با این جنایت ها وجود ندارد، بلكه این اعمال شیطانی با حمایت آنها صورت می گیرد.

حجت الاسلام پورخاقان، در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع سازمان قضایی و جرایم نیروهای مسلح پرداخت و گفت: آمار جرایم نیروهای نظامی و انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری، بسیار ناچیز است و همین تعداد كم نیز، از ناآگاهی افراد ناشی می شود.

حجت الاسلام پورخاقان، با اشاره به رسالت خطیر پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن، گفت: تذكر و یادآوری قوانین و مقررات، در كاهش و از بین رفتن جرم و تخلف در نیروهای مسلح، كارآمد است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.