هر چند هنوز فصل جدید لیگ حرفه ای NBA شروع نشده اما با جا به جایی اکثر ستاره ها، قضاوت در مورد وزن تیم های لیگ امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌در فاصله کمتر از 2 ماه تا شروع فصل جدید لیگ حرفه ای NBA گفتن این که کدام نقل و انتقالات برای تیم ها بهتر و کدام بی فایده بوده چندان سخت نیست با حذف دوایت هاوارد و استیونش بدون شک تیم لیکرز درصدد بهترین های این گزارش قرار می گیرد.

** لیکرز میزبان ستاره ها

تیم لس آنجلس لیکرز بدون شک بازی فصل نقل و انتقالات را با جذب دو ستاره بزرگ برد لیکرز با جذب بهترین سنتز و گذشتن از خیر یک ترکیب جوان از حالا در کنفرانس غرب بی رقیب به شمار می رود.

گذشتن از جذب بازیکن در زمان یار کشی برای گرفتن استیونش یکی از بهترین معاملات لیگ بود و هر چند این سوال که نش و برایانت چطور در زمین با هم هماهنگ می شوند،‌ به ذهن هوادار ان می رسد اما تشنه بودن دو بازیکن برای قهرمانی پاسخ خوبی برای نحوه جواب دادن این ترکیب است.

بدون شک دو بازیکن کهنه کار راه خود را در زمین پیدا خواهند کرد.

لیکرز آنتوان جمیسون و جودی میکز را نیز برای حل مشکلات روی نیمکت جذب کرده و تیم را تنها برای پیروزی بسته است و لیکرز طی 2 فصل گذشته در مرحله دوم پلی آف حذف شده بود.

** بدترین نقل و انتقالات هیوستون راکترز

تیم هیوستون راکتز تمام تلاش خود را برای جذب دوایت هاوارد صرف کرد و حالا بدون جذب این بازیکن و یک ترکیب نامطمئن فصل 2013 را شرو ع می کند.

قرار داد عمر آسیک در هیوستون را می توان بدترین قرار داد این تابستان دانست واز طرفی با وجود درخشش جرمن لین در فصل گذشته، نحوه جذب وی از نیویورک نیکز چندان هوشمندانه نبود.

راکترز در حال حاضر 20 بازیکن در اختیار دارد و به خوبی مشخص است که برنامه ای برای این بازیکنان در فصل آینده ندارد.

شاید با جذب بازیکنان خوب در جریان یارکشی آینده این تیم خوب باشد اما برای این فصل راکتز حرف خاصی در کنفرانس غرب ندارد .

** بوستون سلتیکز در لیست بهترین ها

تیم بوستون سلتیکز فصل نقل و انتقالات را با علامت سوال های فراوانی شروع کرد اما در ادامه اقدامات لازم برای تکمیل شرایط یک مدعی قهرمانی را انجام داد.

تمدید قرارداد کوین کارنت به عنوان رهبر تیم جذب حیرد سولینگر و خب ملو از بهترین اقدامات بوستون بود.

شاید سلتیکز بازیکنی کلیدی مثل ری آلن را از دست داده باشد اما با این انتقال هر دو طرف سود زیادی بردند و کورتنی لئ در کنار جیسومن تری انتخاب های عاقلانه ای در غیاب آلن به شمار می روند.

**اورلاندو در لیست بدترین ها

از دست دادن دوایت هاوارد برای قرار دادن اورلاندو در لیست بازنده های نقل و انتقالات کافی است اما با رفتن رندرو باینام به فیلادلفیا فصل واقعاً سختی در انتظار اورلاند خواهد بود.

**درون ویلیامز مهر برد بروکلین

شاید لس آنجلس لیکرز بهترین صیدهای نقل و انتقالات را انجام داده باشد اما تیم بروکلین نتز با نگه داشتن درون ویلیامز به عنوان یک گارد رأس مطمئن در هر زمینه دست به کار بزرگی زد شاید ماکامی در جذب دوایت هاوارد برای نتز ناامید کننده بود اما از دست دادن ویلیامز یک فاجعه به شمار می رفت و حالا با ماندن وی نتز را باید یکی از تیم های خوب کنفرانس شرقی به حساب آورد.

**20 میلیون برای لندری فیلدز

تیم تورنتو را پتورز در حالی که دستیونش را به راحتی از دست داد قرارداد سه ساله ای با لندری فیلدز به ارزش 20 میلیون دلار منعقد کرد، بازیکنی که شاید در چند سال آینده ستاره لیگ به شمار رود اما در شرایط فعلی تنها یک خرید گران و غیر عاقلانه به شمار می رود.

**برد دنور در جذب آندره ایگودالا

بالاخره پس از چند سال تلاش آنرده ایگودالا از فیلا دلفیا جدا شده و یکی از بهترین خریدهای دنور ناگتز به شمار می رود.

شاید ایگودالا یک سوپراستار در لیگ به شمار نیاید اما توانایی امتیاز آوری شاید ایگودالا یک سوپراستار در لیگ به شمار نیاید اما توانایی امتیاز آوری و فیزیک مناسب وی به کمک تیمش می آید.

**باخت نیکز با جذب ریموند فلتون

نیویورک نیکز به راحتی به جرمی لین اجازه جدایی داد تا یکی از غیر محبوبترین بازیکنان ممکن یعنی ریموند فلتون را به خاطر قیمت ارزانتر این بازیکن جذب کند.

فلتون بدترین فصل خود در لیگ را سال قبل پشت سر گذاشت و حذب وی به جای جرمی لین یکی از بدترین تصمیم های پیش فصل NBA به شمار می رود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار