مدیر مرکز آموزش قرآن کریم استان عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: تا کنون یکصد نفر از قرآن آموزان این مرکز به درجه حفظ قرآن کریم نایل شده اند.

میرزایی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ این مرکز سالانه در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل حافظان بسیاری را پرورش می دهد.
وی از تقدیر 16 حافظ قران کریم در روز گذشته خبر داد و افزود: 16 قرآن آموز طی سال جاری موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند که همراه با 2 هزار  نفر از قرآن آموزان این مرکز تقدير شد.
وی با بیان این مطلب که تا کنون یکصد نفر از قرآن آموزان این مرکز به درجه حفظ قرآن کریم نایل آمده اند تصریح کرد: این مرکز فعالیت خود را از سال 72 آغاز  کرده و  طی این مدت بیش از 40 هزار قرآن آموز در کلاس های این مرکز از 5 سالگی به بالا شرکت کرده اند و هر ساله در مسابقات بین المللی حائض کسب رتبه  های اول تا سوم شده اند.
میرزایی در ادامه اظهار داشت: در مرکز آموزشی قرآن کریم درترم تابستانه قریب به یکصد هزار قرآن آموز دختر و پسر از سنین 5 سال به بالا در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم شرکت داشته اند.
مدیر مرکز آموزشی قرآن کریم استان سیدالکریم اضافه کرد: آئین اختتامیه دوره تابستانه کلاس های مرکز آموزشی قرآن کریم استان با حضور اساتید برجسته قرآنی، قاریان و حافظان ممتاز قرآن و جمعی از قرآن آموزان این مرکز قرآنی به همراه خانواده هایشان در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است: تجلیل از حافظان قران کریم 26 شهریور ماه با حضور اساتید قرآنی کشور و مسئولان شهر ری ساعت 17 در مصلای بزرگ ری همراه با برنامه های متنوع قرآنی فرهنگی برگزار  شد./ف
برچسب ها: ترتیل ، عمل ، بیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار