جامعه روحانيت مبارز تهران در بيانيه‌اي اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) از سوي مستکبرين را محکوم و اعلام کرد: در عصر پر فريب تمدن و در غوغاي گوشخراش عربده‌هاي حقوق بشري، مناديان دروغين آزاديخواهي و دموکراسي، يک بار ديگر باطن ضد انساني خود را نشان دادند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه روحانيت مبارز تهران در بيانيه‌اي اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) از سوي مستکبرين را محکوم و اعلام کرد: در عصر پر فريب تمدن و در غوغاي گوشخراش عربده‌هاي حقوق بشري، مناديان دروغين آزاديخواهي و دموکراسي، يک بار ديگر باطن ضد انساني خود را نشان دادند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

در عصر پر فريب تمدن و در غوغاي گوشخراش عربده‌هاي حقوق بشري، مناديان دروغين آزاديخواهي و دموکراسي، يک بار ديگر باطن ضد انساني خود را نشان دادند. بي‌حرمتي به خاتم پيامبران رسول اعظم ( صلي الله عليه و آله و سلم) که "اسوه حسنه" و "رحمت براي عالميان" است، فقط به يک فرد، به يک دين و به يک گروه نيست، بلکه خوار شمردن انسان و به هيچ گرفتن معنويت و تمامي اديان آسماني است، براستي آنان که از خامي و تعصب، آزادي‌ بيان را دستمايه وقاحت، بي‌شرمي و توليد نفرت جهاني کرده‌اند هم جهل خود به معناي اصيل تعالي، هنري را به اثبات رسانده‌اند و هم دروغ خود، در باب فرهنگمداري و پاسداشت حرمت انسان را آشکار کرده‌اند.

استکبار و فرزند نامشروع آن، اسرائيل، اين بار منافع خود را در گسترش نفرت ميان ملت‌ها و اديان الهي ديده‌اند. مخدوش کردن کانون عشق و ارادت مسلمانان و آزادي خواهان، يعني سيماي نوراني انسان کامل، حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله و سلم) تنها از دست و زباني برمي‌آيد که در دشمني با حقيقت و اخلاق به نهايت رسيده باشد. اين دشمني و بدخواهي از سويي دو رويي آمريکا و اسرائيل را پيش از پيش برملا مي‌کند و بن بست استراتژيک آنان را نمايش مي‌دهد و از سوي ديگر، به انزجار فزاينده عالم اسلام از دشمنان انسانيت دامن مي‌زند.

اين سناريوي نفرت‌آفرين دشمني با خدا و فضيلت، نتيجه اسلام هراسي غرب و صهيونيسم تماميت خواه است، هراس آنان از گسترش فزاينده اسلام درعرصه فرهنگ و سياست، البته چون هميشه نتيجه عکس داده و مکر مکاران را به خودشان بازگردانده است اينک شاهديم که شعله‌هاي فروزان خشم برآمده از توهين به بني اکرم (صلي الله عليه و آله وسلم) فصل نويني از بيداري اسلامي را در منطقه و جهان رقم مي‌زند دسيسه دشمنان براي انحراف جريان ستم سوز بيداري اسلامي با هوشمندي و حضور امت اسلام، نقش برآب شده، قدرت "امت واحده" را پيش چشم سمتکاران آورده است.

جامعه روحانيت مبارز تهران، خداوند منان را به پاس درايت امت اسلام و حضور قاطعانه ايشان در ابراز نفرت از اين ماجراي شوم، شکر مي‌گويد و بويژه از مشارکت ملت آگاه  دشمن شناس ايران قدر داني و بر تداوم حضور آنان تاکيد مي‌کند، بي ترديد پيام جامع رهبر معظم انقلاب در شناسايي و نفي اين حرکت پليد، موجب قوت قلب و چراغ روشنگر در مسير فراروي همه ماست.

به رغم عداوت بدخواهان، اين اراده خلل ناپذير و وعده محتوي الهي است که نور و رحمت پيامبرخاتم (صلي الله عليه و آله وسلم) برخلاف اراده مستکبران، تمام عالم را فرا خواهد گرفت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جامعه ، روحانیت ، مبارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار