کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از مساعدت­های فرهاد دانشجو، حمایت کامل و قاطع خود را از تمامی سیاست­های وی اعلام کردند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پس از نامه فرهاد دانشجو مبنی بر بازنگری، رفع تبعیض و یکسان سازی حقوق کارمندان خدوم و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه­های دولتی کشور به معاونت اداری مالی با امضای طوماری از وی تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی ازاین نامه آمده است: نامه­ای که از عمق وجود در ماه مبارک رمضان توسط فرهاددانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده سرشار از خداشناسی است، 5 سطر اول نامه نیز راجع به عدالت است، از مدیر ولائی که عاشق و پیرو مقام عظمای ولایت است،انتظار همین است چرا که مولایمان حضرت علی علیه السلام شهید عدالت است، تا جائی که پس از گرفتن زمام امور در نخستین خطبه ای که ایراد فرمودند اصلاح ساختار اجتماعی واجرای عدالت اجتماعی را ضروری دانستند.

در این نامه تاکیدشده است: نامه تابناک حضرت علی (ع) به مالک اشتر منشور عدالت و حقوق همه انسانهاست، به رغم اینکه در بیش از یکهزار و چهارصد سال پیش بدون وجود هر حقوقدان و دانشکده حقوق و کمیته های چند صد نفره تنظیم شده، از چندین نظر بر اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل متحد برتری و امتیاز ویژه ای دارد.

این نامه می افزاید: جامعه اسلامیمان به وجود افرادی همانند فرهاد دانشجو که در مسند بالاترین سطوح مدیریتی کشور قرارگرفته و خدمت به اقشار آسیب­پذیر جامعه را عبادت می داند، افتخار می کند.

همچنین در این نامه آمده است: ماکارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می دانیم از مساعدت­های همواره حضرتعالی از بدو ورود که تاکنون نیز ادامه داشته تقدیر و تشکر کنیم و حمایت کامل و قاطع خود را از تمامی سیاست­های آن جناب اعلام داشته و با خود عهد و پیمانمی بندیم از هیچ کوشش و تلاشی در جهت محقق کردن اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی فروگذار نخواهیم کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار