بامداد جمعه شب 24 شهریور ماه در ساعت 1:15 دقیقه مهرداد امینی نايب قهرمان دوچرخه سواری کوهستان در گوهردشت کرج با درگیری با چهار نفر کشته شد.

از آنجا كه روز گذشته اخباري مبني بر اينكه علت قتل نائب قهرمان دوچرخه سواري کوهستان بر اساس شنيده ها از منابع آگاه و غير رسمي مزاحمت تلفني اعلام شده بود ،و اما آخرین اخبار کشته شدن وي از سوی فرمانده انتظامی استان البرز این گونه بیان شد.

امیر احمد علی گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بامداد جمعه شب در ساعت 1:15 دقیقه 24 شهریور ماه مهرداد امینی نائب قهرمان دوچرخه سواری کوهستان در خیابان 11 گوهردشت با درگیری بین 4 نفر توسط (عباس د) 50 ساله با برخورد 6 ضربه چاقو به قسمت بالا تنه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال پیدا می کند.
 اما تلاش کادر پزشکی موثر واقع نمی شود و پس از چند ساعت تلاش تیم پزشکی مقتول فوت می کند.
وی ادامه داد: طبق اظهارات قاتل موضوع یک اختلاف جزئی بین پسرش و مقتول بوده است و در شب حادثه مقتول به همراه یکی از دوستانش به خیابان 11 گوهردشت که از قبل قرار گذاشته بودند مراجعه می کند و قاتل نیز به همراه پسر و دو تن از اقوامش به محل از قبل تعیین شده می رود و قصد این ملاقات برطرف کردن اختلافات جزئی بین مقتول و پسر قاتل بوده است اما پس از کمی صحبت کردن بحث لفظی به مشاجره تبدیل می شود و مقتول با گاز اشک آوری که به همراه داشته به صورت قاتل می زند و قاتل نیز که از قبل چاقویی به همراه داشته چاقو را به سمت معقول می برد و 6 ضربه مهلک به مقتول می زند و پس از مراقبت مردم و تماس تلفنی با 110 ماموران کلانتری 15 رجایی شهر در محل حاضر می شود و متهمان دستگیر و مقتول به بیمارستان انتقال می یابد.
بنا بر اظهارات فرمانده انتظامی کرج مقتول تک فرزند بوده و کسب دوم مقام قهرمانی در دوچرخه سواری کوهستان در استان البرز و یک مقام نائب قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان در تیم ملی کسب نموده است.
گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: هر 4 متهم پرونده نامهای (عباس د)، (جواد د)، (جلال د ) و شهروز در بازداشت به سر می برند و طبق اظهارات ( عباس د) 50 متهم اسمی پرونده است وهیچکدام از بازداشت شدگانی پرونده و سو سابقه جزایی نداشته و از افراز مورد اطمینان محله بوده اند.
/با



برچسب ها: قتل ، کرج ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار