رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: سوء تفاهم‌هایی که مدتی قبل بین کمیته فوتسال و هیئت فوتبال استان اصفهان به وجود آمده بود، برطرف شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر ابرقویی‌نژاد امروز  در اصفهان با اشاره به حضورش در هیئت رئیسه کمیته فوتسال اظهار کرد: تعامل با کمیته فوتسال و در اختیار داشتن کرسی در این کمیته شرایط بهتری را برای ما به وجود می‌آورد و به سود فوتسال اصفهان است.

وی با بیان اینکه سوءتفاهم‌هایی که سال گذشته بین هیئت فوتبال و کمیته فوتسال به وجود آمده بود، مرتفع شده است، تصریح کرد: با حضور در کمیته فوتسال می‌توانیم امکاناتی را برای توسعه فوتسال اصفهان در اختیار بگیریم و پذیرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی در این راستا است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به حضور نماینده afc در اصفهان برای بازدید از امکانات به منظور میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: تجربیات خوبی که از میزبانی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به دست آوردیم، به ما کمک شایانی می‌کند تا بتوانیم یک بار دیگر میزبان این رقابت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه سه کشور ایران، ژاپن و ازبکستان برای میزبانی این مسابقات درخواست داده‌اند، تاکید کرد: پس از ارائه گزارش نماینده afc در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

 سال گذشته پس از مشکلاتی که برای میزبانی یکی از بازی‌های دوستانه به وجود آمد، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا زمانی که ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان باشد، هیچ میزبانی به اصفهان نمی‌رسد./ج1

برچسب ها: اصفهان ، فوتسال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.