دانش آموزان سراسر كشور در مراسم بازگشايي مدارس، اهانت به ساحت پيامبر اكرم (ص) را محكوم مي كنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از وزارت آموزش و پرورش حاجي بابايي افزود: اولين برنامه آغاز سال تحصيلي با حديثي از پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) در همه مدارس كشور اجرا مي شود و دانش آموزان با قرائت اين حديث كه حمد و سپاس خداوندي كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است اين حركت موهن را محكوم مي كنند.
دكتر حميد رضا حاجي بابايي افزود: دانش آموزان و فرهنگيان همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با فرياد بلند عليه آمريكا و رژيم صهيونيستي و همه كساني كه آنان را همراهي كردند اين توطئه ننگين را محكوم خواهند كرد.
وي با بيان اينكه همه توطئه هاي عليه ايران و مسلمانان ريشه صهيونيستي دارد و برخي كشورهاي منطقه كه در سوريه نيز توطئه مي كنند به دليل توطئه هاي آمريكا و صهيونيست است افزود: ملت بزرگ ايران مي داند كه خداوند پشتيبان نظام، انقلاب و اسلام ناب محمدي (ص) است و هر وقت توطئه اي عليه ايران شكل گرفته دستي از آستين بيرون آمده و ملت ايران را سرافراز تر از قبل كرده است.
 وزير آموزش و پرورش  با بيان اينكه رژيم صهيونيستي، پشت پرده توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) است افزود: همه فشارها در طول دو روز گذشته به نقطه مركزي يعني رژيم صهيونيستي بر مي گردد و با توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) سفارت خانه هاي اروپايي در كشورهاي مسلمان احساس خطر كردند و برخي نيز از  سفارت خانه ها فرار كردند./ف

برچسب ها: بازگشایی ، مدارس ، اهانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار