فرماندار بشرویه گفت: افتخارات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید سینه به سینه برای نسل سوم بازگو شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ غلامرضا پورسلطانی اظهار داشت: جنگ ایران و عراق در شرایطی کاملا نابرابر بر ایران تحمیل شد و رزمندگان با دست خالی مردانه در مقابل سپاه عراق و قدرت‌های آن روز دنیا ایستادند.

وی هشت سال دفاع مقدس را خط بطلانی بر قدرت پوشالی استکبار خواند و اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب شکوهمند ایران دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب سوء استفاده کردند و همیشه ناکام ماندند.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: اکنون بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، دشمنان با اعمال تحریم و فشارهای مختلف سعی در منزوی کردن و متوقف کردن ایران در مسیر پیشرفت و شکوفایی دارند.

پورسلطانی برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در کشور را واقعه‌ای بسیار تاثیرگذار در این برهه حساس خواند و ادامه داد: برگزاری این اجلاس در ایران پیچش افکار عمومی دنیا به نفع کشور ما را در پی داشت که این امر خشم ابر قدرت‌ها و دشمنان را برانگیخته است.

این مسئول گفت: امروز دنیا شاهد قد کشیدن نهال انقلاب ایران و درخشش جوانان این مرز و بوم در سایر عرصه‌ها است که اینها را مدیون خون شهدایی هستیم که با گردن نهادن به فرمان رهبر خود و در راه دفاع از کشور و ارزش‌های خود سر تعظیم در مقابل هیچ قدرتی فرود نیاوردند.

فرماندار بشرویه تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه‌های متنوع که بازگو کننده تمام ابعاد و جوانب دوران جنگ تحمیلی باشد، در راستای فضاسازی مناسب در ذهن جوانان نسبت به دفاع مقدس تلاش کرد./ج1

برچسب ها: بیرجند ، نسل ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.