مجموعه شعر "هيس" سروده "مجتبي جيرودي" به عنوان نخستين تجربه اين شاعر در سرايش اشعاري در قالب هاي نيمايي و آزاد در مرحله اخذ مجوز چاپ و نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفته است.

مجتبي جيرودي نويسنده و شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه در حال حاضر و به عنوان نخستين تجربه خود در سرايش اشعاري در قالب هاي نيمايي و آزاد اقدام به اخذ مجوز چاپ و نشر براي مجموعه شعر هيس كرده، افزود: اين مجموعه شعر را به احتمال زياد يكي از دو مركز انتشاراتي فراديد يا داريوش منتشر مي‌كند.
وي در ادامه پرده از قرارگيري رمان در انتهاي كوچه خوشبختي برداشت و گفت: اين رمان نيز به احتمال زياد از دريچه انتشارات فراديد وارد بازار كتاب مي شود.
اين نويسنده در قسمتي ديگر از سخنان خود به اتمام نگارش 300 صفحه از رماني با موضوع برشي از زندگي اجتماعي مردم قبل و بعد از شكوفايي انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: در حال حاضر عنواني براي اين رمان مشخص نشده است.
لازم به ذكر است كه جيرودي در طول سال گذشته در قالب عناويني چون سفر مي‌كنم تا به جايي كه نيست، جاري در نور و دختري با دو قلب طلايي آثار خود را از دريچه انتشارات مدبران وارد بازار كتاب كرده است./ي2

برچسب ها: جیردوی ، شاعر ، هیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار