عامل ساخت فیلم موهن باید پاسخگوی احساسات جریحه دار شده ی مسلمانان باشد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ نماینده ولی فقیه در شیلات استان گلستان در واکنش به فيلم موهن آمريكايي- اسراييلي و توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) در آمریکا گفت: عامل این فیلم موجبات جریحه‌دار کردن روحیات و فرهنگ اصیل اسلامی را فراهم آورده و باید پاسخگوی جریحه دار کردن احساسات مسلمین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسین جلایی" افزود: دشمنی و کینه دیرینه صهیونیست‌ها و مسیحیت صهیونیستی یعنی آمریکا و اسرائیل نسبت به اسلام و بیداری اسلامی پایانی ندارد.

وي با بیان اینکه گرایش ملت‌های غیر مسلمان به اسلام عزیز و معارف قرآن دلیل بروز این جنایت‌های صهیونیستی علیه اسلام است، افزود: این جنایت استکبار در سال‌های اخیر از کتاب آیات شیطانی در کاریکاتورهایی که در دانمارک طراحی شد، آغاز شده و تا این فیلم اخیر که بسیار وقیح بود،‌ ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان برهمین اساس به بیداری اسلامی و موفقیت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: استکبار در طول انقلاب اسلامی هر توطئه‌ای که علیه انقلاب انجام داد به ضرر خودش تمام شد و این سنتی الهی است که همیشه برقرار خواهد بود و مسلمانان باید با وحدت و همدلی دشمنان را مایوس و بر تقویت اسلام عزیز کوشا باشند تا دشمنان به طمع نیافتند./س

برچسب ها: پیامبر ، اهانت ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.