فرمانده نیروی ‌انتظامی جمهوری ‌اسلامی ‌ایران گفت: ‌افزایش تولید بدون همکاری نیروی انتظامی محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی مستقر در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: استان آذربایجان‌‌غربی به‌ عنوان یکی از حساس‌ترین نقاط کشور شناخته می‌شود و آن به دلیل هم‌مرزی این استان با چند کشور اروپایی و عربی است.

وی افزود: سرمایه‌های نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها و حتی سایر کشورها عمدتا در بخش منابع مالی و مادی مختصر می‌شود اما حقیقت این است که ابزارآلات جنگی و مهمات جزو نیازمندی‌های ماموریتی در نیروهای نظامی و انتظامی محسوب شده و اصلی‌ترین سرمایه موجود در هر سازمان و نهادی نیروی‌ انسانی آن نهاد شناخته می‌شود.

احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به کارآمدی نیروهای انسانی مستقر در یگان‌های مختلف ناجا ابراز داشت: تمام نیروهای به‌کار گفته شده در نیروی ‌انتظامی در سال‌های اخیر جزو مومن‌ترین، متعهد‌ترین و باانگیزه‌ترین نیروهای موجود بوده و به‌همین دلیل باید قدر چنین سرمایه‌ای در حد والا به‌جا آورده‌ شود.

فرمانده نیروی‌ انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در سال‌های دور زمانی که انتقادی از عملکرد نیروی ‌انتظامی و سایر نیروهای مسلح می‌شد تمام فرماندهان و نیروهای ارشد خود را ملزم به تنبیه فرد منتقد می‌دانستند اما در شرایط کنونی مهم‌ترین دلیلی که می‌تواند موجب پیشرفت و ارتقای سطح فعالیت نیروها شود تنها بهره‌گیری از انتقادات سازنده مردمی است.

وی همچنین مردم را یکی از پایه‌های اساسی و اصلی نیروی ‌انتظامی برشمرد و گفت: مردم به‌ عنوان یکی از استوانه‌های نگه‌دارنده ناجا در سراسر ایران‌اسلامی شناخته می‌شوند و این امر در استان‌های مرزی همانند آذربایجان‌غربی خود را بیش از پیش آشکار می‌کند.

وی با بیان این نکته که اقتدار تنها به بهره‌مندی نیروها از سلاح و مهمات خلاصه نمی‌شود، تصریح‌ کرد: اقتدار اصلی نیروهای جمهوری ‌اسلامی ‌ایران در زمان حاضر، برخورداری از ایمان قوی و استواری بر آرمان‌های نظام اسلامی است.

سردار احمدی‌مقدم با تاکید بر حمایت از تولید ملی در سال‌ جاری عنوان کرد: این شعار بدون همکاری نیروی ‌انتظامی و به‌ خصوص مرزبانی تحقق نمی‌یابد چراکه این نیرو به‌ عنوان حافظ مرزهای کشور و علمدار مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناخته می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.