رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: 9 کیلوگرم مرفین در 24 ساعت گذشته در شهرستان مهاباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، کریم اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی خبرهای رسیده مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی تندرو اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبر مذکور ماموران به سرعت به محل اعزام و پس از چندین ساعت گشت و کمین موفق به شناسایی و توقیف خودرو شدند.

اکبری تصریح کرد: ماموران این فرماندهی در بازرسی از خودروی یاد شده از داخل گل‌گیر جلو 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شد و تحقیق از نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت شناسایی هم‌دستان وی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی در ادامه از توقیف سه خودروی حامل بار قاچاق در بوکان در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی و طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران این فرماندهی اقدام به کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای فرعی این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: در این زمینه سه دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی 130 هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق، 680 متر پارچه و دو عدد اسپری دفاع شخصی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی اذعان داشت: در این زمینه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.