کنگره تايلند یک نمونه از کنگره 2 سالانه‌ای است که انجمن ارولوژی آسیا با حضور کشورهای شرق آسیا برگزار می‌کند که ایران غربی ترین کشور عضو این کنگره است.

دکتر فرزین سلیمان زاده، رئیس کمیته ارولوژیست های جوان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره امسال در کشور تایلند برگزار شد که این کنگره از جهات مختلف برای ایران قابل ارزش است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از جنبه‌های مهم کنگره تایلند جنبه علمی آن است چرا که در هر کنگره‌ای تازه‌های علمی مطرح می‌شود و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: در این کنگره نیز یافته‌های جدیدي در مورد بیماری‌ها و راه‌های تشخیص بیماری‌های این حوزه مطرح شد.

وی تصریح کرد: در حیطه درمان، درمان اغلب رشته‌های جراحی بیشتر به طرف آسیب کمر در حین درمان پیش می‌رود و بیشتر درمان‌هایی مد نظر است که عوارض کمتری داشته باشد .

سلیمانی زاده افزود: بار علمی کنگره رو به افزایش است چرا که افراد صاحب نظری از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی یافته‌های دارویی و تشخیصي جدید را ارائه می دهند.

وی یادآور شد: از جمله این یافته‌ها کاربرد لیزر در انجام جراحی‌های مختلف و کاربرد روش‌های جراحی که نیاز به برش ندارد مطرح شد.

وی اذعان داشت: حضور ایران بسیار چشم‌گیر بود به طوری که بالغ بر 12 نفر مقاله ارائه کردند و مدیریت برخی جلسات در کنگره برعهده ایران بود.

همچنین وی خاطر نشان کرد: تعداد متعددی از پوستر‌ها نیز به ایرانیان اختصاص داشت.

* ایران میزبان کنگره ارولوژی آسیا در سال 2014 است

یکی از جنبه‌های مهم کنگره انجمن ارولوژی که در تایلند برگزار شد اعلام میزبانی ایران در سال آینده بود.

دکتر فرزین سلیمان زاده رئیس کمیته ارولوژیست‌های جوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره دوسالانه بعدی در سال 2014 به ایران سپرده شد.

وی خاطر نشان کرد: ایران با رأی قاطع 11 به 3 میزبانی را برای اولین بار پذیرفت که این کنگره در کیش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه در تایلند غرفه‌ای برای معرفی ایران به عنوان میزبان بعدی و نشان دادن وضعیت علمی ارولوژی ایران و امکانات جزیره کیش برپا خواهد کرد .

وی یادآور شد: برپایی این غرفه‌ها شرکت کنندگان را به شناخت واقعی ایران ترغیب می‌کند./ح
برچسب ها: کنگره ، انجمن ، ارولوژی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
عالیست
آخرین اخبار