يک منبع دولتي در آمريکا با اعلام اين خبر گفت که يک نوجوان تلاش داشته است يک خودرو بمب گذاري شده را مقابل يک باشگاه شبانه در شيکاگو منفجر کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري فرانسه ،پليس فدرال آمريکا اف بي آي يک نوجوان را که گفته مي شود براي اجراي عمليات انفجاري در اين کشور تلاش مي کرد ، بازداشت کرد.
 وزارت دادگستري آمريکا با صدور بيانيه اي اعلام کرد که "عادل داود" تبعه آمريکا در جريان عمليات نيروهاي اف بي آي بازداشت و  روز شنبه از سوي يک قاضي آمريکايي به تلاش براي منفجر کردن يک ساختمان با مواد منفجره و تلاش براي قتل ، متهم شد.
يک منبع آگاه از بازجويي هاي صورت گرفته از اين فرد  گفت دو تن از عوامل اف بي آي  اواخر ماه مه گذشته از طريق اينترنت با عادل  داود تماس گرفتند و نامه هايي  با وي رد و بدل کردند .
  داود در اين نامه ها علاقمندي خود را به جهاد در آمريکا يا در خارج از اين کشور ابراز کرد و طرح هايي را نيز به همراه چند فرد مورد اعتماد در دست  داشته است . وي همچنين از طريق اينترنت در پي پيدا کردن وسايل و ابزاري براي اجراي عملياتي براي کشتن آمريکاييها بوده است . عادل داود قرار است روز دوشنبه در يک دادگاه فدرال حاضر شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار