مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان بازی امشب این تیم مقابل راه اهن گفت: مشکل مالی تیم حل شده و به زودی 30 درصد از پول قراردادها را خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فتح الله زاده در جمع خبرنگاران افزود: از بازی امشب راضی ام و این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و تیم با گذشت زمان بهتر از این هم خواهد شد و این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم.
وی در مورد کی روش و حضور قلعه نوعی در تیم ملی گفت: اکنون باید از کی روش حمایت شود می‌دانم با غیرت بچه‌ها به جام جهانی می‌رویم. ما همه سرباز وطن هستیم و قلعه‌نویی هم سرباز ایران است. اگر لازم باشد، با تمام توان به تیم ملی کمک می‌کنیم اما انتظار نداریم در این زمان ترکیب کادر فنی تیم ملی عوض شود و تصمیم درستی در این موقعیت نیست.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پرهام (مالک باشگاه نساجی) را به هیئت مدیره استقلال بیاورید، تصریح کرد: ‌امیر قلعه‌نویی با ایشان تماس گرفت و من در کنارش بودم. پرهام فرد با تجربه‌ای است و به عنوان عضو افتخاری و برای حضور در کمیته اقتصادی باشگاه از او دعوت به همکاری کردیم. این نیست که او را به هیئت مدیره بیاوریم، انتخاب هیئت مدیره به عهده وزیر است و ما نمی‌توانیم چنین کاری کنیم و تنها برای کمک به باشگاه و استفاده از تجربیات او در کمیته اقتصادی از او دعوت کردیم.
وی تصریح کرد: با اکثریت ارا به عنوان مدیر عامل تیم باقی ماندم و بهتر از خودم کسی را ندیدم./ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار